Protetyka stomatologiczna

protetyka-stomatologiczna_wiem_o_zdrowiu

Forum -> Ból zęba po odbudowie zęba, mrowienie swędzenie, wycieki ropy

Tytuł:Ból zęba po odbudowie zęba, mrowienie swędzenie, wycieki ropy
Autor:Dawid
21.5.2010, 19:58
W trakcie meczu piłki nożnej straciłem dwa zęby, schyliłem się do uderzenia z głowy a przeciwnik kopną mnie prosto w twarz, straciłem dwójkę i trójkę ,dwójka została wybita zupełnie, trójka częściowo. Zostały one odbudowane to znaczy jeden cały ząb a drugi w jakiś sposób doklejono część. Nie znam się na tym, ale mam problem ponieważ ten doklejony zaczął mnie boleć odczuwam jakieś drapanie, swędzenie. Czasami wydaje się mi, tak jakby miał zaraz wypaść pomimo tego że jest sztywno umocowany, mam także wrażenie ż e czasami wydobywa się z niego ropa. Proszę o rady.

Tytuł:Ból zęba po odbudowie zęba, mrowienie swędzenie, wycieki ropy
Autor:Grzegorz
22.5.2010, 13:36
Siema,słuchaj kolego a nie miałeś wcześniej robionego kanałowego leczenia, bo ja miałem podobny problem tylko że ja miałem chorego zęba, połowa mi odpadła, dentysta wyczyścił kanały i odbydował połowę zęba no i po 2miesiącach odczuwałem takie same dolegliwości. Miałem otwartą przetokę i wyciekała z niej ropa, wdało się zapalenie i zęba nie udało sie uratować.Pójdz do dentyst

Odpowiedz:

Tytuł:
Autor:
Tekst:
Wpisz poprawną odpowiedz
aby wysłać wiadomość
Które zwierze szczeka: pies czy kot?

protetyka-stomatologiczna_ciekawostki

Ciekawostki

Stomatologia estetyczna
Stomatologia estetyczna zajmuje się nadawaniem i przywracaniem naturalnego i zdrowego wyglądu naszym zębom. Dzięki odpowiednim zabiegom uśmiech może być bardziej promienny i szczery. W zakres usług stomatologii kosmetycznej zalicza się: ortodoncję, protetykę i wybielanie.

Czy wiesz, że...

Implanty zębów